Intresseanmälan Fotboll

Hej!

Kul att du är intresserad av att börja spela i Mölndal Fotboll!

Beroende på ålder så gäller olika för att börja spela med oss.

Följande gäller runt övergångar både TILL och FRÅN IF Mölndal Fotboll.

Barn 5 år (Fotbollsskolan) - anmälan via intresseanmälan på hemsidan eller kontaktperson för fotbollsskolan

Barn 6-9år (3-3, 5-5) skall om möjligt spela med sina kompisar nära sitt boende.
Övergångar under säsong är OK när lämnande klubbs tränare är informerad. Är det flera spelare från en och samma förening som söker sig till oss skall övergångsansvarig i Mölndal informeras.

10-12år (7-7) Lämnande förening skall informeras. Övergång sker efter säsongen. Är det flera spelare från en och samma förening som söker sig till oss skall övergångsansvarig i Mölndal informeras.
12 14åringar ungdomsregistreras i Fogis.*

13-16år (9-9, 11-11)Lämnande förening skall informeras och lämnande föreningen tar kontakt med övergångsansvarig i den mottagande föreningen INNAN PROVTRÄNING. Övergångar sker efter säsong. Från 15år krävs övergång i Fogis.*

Junior-Senior Lämnande förening skall informeras och övergång sker i Fogis.* Kontakt mellan klubbarnas övergångsansvariga skall alltid ske. (Övergångar endast i övergångsfönster.)

Undantag från ”Efter säsong” kan finnas om spelare flyttar eller av andra starka sociala anledningar.

Hur gör man som spelare/förälder om man vill lämna/ gå över till IF Mölndal Fotboll:

1, Kontakta mottagande klubbs tränare i aktuell åldersgrupp och fråga om det finns plats i träningsgruppen.

2, Kontakta lämnande klubbs tränare och ev. övergångsansvarig (bör finnas i alla klubbar,  om inte kontakta ordföranden.)

3, Ev. provträning i nya klubben.

4, Avvakta besked att övergången är OK.

5, Lägg in Era uppgifter under MEDLEMSKAP på hemsidan.

Medlemsavgift betalas årligen i februari. Nya spelare får träna 3 gånger innan man behöver betala avgiften.

Mvh

IF Mölndal Fotboll

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Lagtillhörighet
Här fyller du i det lag du ska tillhöra.
Ledare
Ska du ha en ledarroll i laget, skriv vilken i rutan nedan. Exempel: Tränare, Lagledare, Ass tränare, Webbansvarig
Personuppgifter *
Godkännande
Genom att anmäla er/ert barn till IF Mölndal Fotboll godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt PuL (personuppgiftslagen).
OBS!!
Personuppgifter är deltagarens uppgifter. Målsmäns e-post och telefonnummer skriv endast under Målsman 1 och Målsman 2.
Personuppgifter
PersonNr * -